Avainlippu

Sisustus1 on saanut arvostetun Avainlippu-merkin! Mekki on todistus suomalaisesta työllistämisestä, sekä omistuksesta palvelulle.

Sisustus1 verkkokaupan omistavalle Sensiprima Oy:lle on myönnetty Avainlippu!

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Espoossa toimivalle Sensiprima Oy:lle Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa tuotetulle ja Suomessa työllistävälle palvelulle. Sisustus1 on perheomisteinen yritys, joka tarjoaa kuluttajille hotellituotteita, sekä laajemmin erilaisia nukkumisentuotteita, sekä kodintekstiilejä.

Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä. Merkin myöntämisen ensisijaisena kriteerinä on aina se, että tuotteen on oltava valmistettu tai palvelun tuotettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus palvelun omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen, on oltava vähintään 50 prosenttia. Sensiprima Oy:n omistus on 100 % suomalainen. Palvelu-Avainlippua hakevalla yrityksellä on myös oltava merkittävä kotimainen omistusosuus, Suomessa toimiva johto ja yrityksen pääkonttorin tulee sijaita Suomessa.

- Avainlippu-merkki oli meille tärkeä, sillä kotimaisena kuluttajana olen itsekin oppinut arvostamaan kotimaisuutta ja suosimaan kotimaisia palveluja. Kotimaisen yrityksen vastuuhenkilönä halusinkin tuoda esiin tämän tärkeän kotimaisuus aspektin palvelussamme. Pienenä ja suhteellisen nuorena yrityksenä Avainlippu herättää myös luottamusta palveluntuottajaa kohtaan, toteaa yrityksen markkinointijohtaja, Patrik Lauhaluoma.

Avainlippu-merkki tunnetaan Suomessa erittäin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan käytännössä kaikki yrityspäättäjät ja kuluttajat tuntevat Avainlipun. Suomalaisista suurin osa (75 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti ja noin puolet suomalaisista yhdistää Avainlippu-merkkiin vastuullisuuden.

Suomalaisen Työn Liiton markkinointipäällikkö Reetta Mentu toteaa, että kotimaisen palvelun hankinta koetaan yhteiskunnallisena vaikuttamisena ja vastuullisena arvovalintana, joka edesauttaa suomalaista kilpailukykyä ja hyvinvointia.

- Kuluttajat liittävät Avainlippuun positiivisia mielikuvia kotimaisuudesta, luotettavuudesta, turvallisuudesta, vastuullisuudesta sekä työllistävyydestä. Avainlipun kautta yritykset voivat viestiä tärkeistä arvoista asiakkaille ja muille sidosryhmilleen. 92 prosenttia Avainlippua kantavista yrityksistä sanookin, että merkki tukee tuotteiden ja palveluiden myyntiä, Mentu kertoo.

Lisätietoja

Patrik Lauhaluoma, Markkinointijohtaja, +358 50 363 9263, patrik.lauhaluoma(at)nro1.com

Sensiprima Oy (Sisustus1.fi), 010 321 4000, info(at)sisustus1.fi

Reetta Mentu, markkinointipäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto, 050 561 5030, reetta.mentu@suomalainentyo.fi

Avainlippu on Suomessa valmistetuille tuotteille ja Suomessa tuotetuille palveluille myönnettävä alkuperämerkki. Avainlippua kantaa yhteensä noin 5000 tuotetta, tuoteryhmää tai palvelua. www.suomalainentyo.fi/yrityksille/avainlippu/

Suomalaisen Työn Liitto toimii sen puolesta, että suomalaisen työn arvostus kasvaa ja suomalainen työ menestyy. Tehtävämme on kannustaa valitsemaan työtä Suomeen. www.suomalainentyo.fi

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusaika

Toimitamme verkkokaupastamme tilatut tuotteet pääsääntöisesti 1-3 työpäivän sisällä tilauksen maksun vastaanottamisesta. Toimitusaika saattaa kuitenkin tuotekohtaisesti muuttua varastotilanteen mukaan. Olemme yhteydessä asiakkaaseen, mikäli toimitusaika on merkittävästi normaalia pidempi.

Toimitustapa

Toimituskumppanimme on DB Schenker Oy, Postnord, DHL sekä Posti. Hakonen toimii yhteistyökumppaninamme sänkytoimituksissa.
DB Schenker toimittaa tuotteesi lähimpään noutopisteeseen, mistä voit noutaa sen saamallasi noutokoodilla, joko automaatista tai palvelupisteestä.
Posti toimittaa paketin asiakkaan valinnan mukaan kotiovelle, toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä. Mikäli asiakas ei ole toimitushetkellä vastaanottamassa tilausta, jätetään postilaatikkoon noutokuponki. Noutokupongilla paketin voi noutaa lähimmästä postitoimipisteestä 1 viikon ajan. Ole etukäteen yhteydessä Sensiprimaan, jos et voi noutaa tai vastaanottaa tilaamasi pakettia.

Pienimmät tuotteet toimitetaan suoraan ostajan postilaatikkoon.

Postin toimitusvaihtoehdot:

Posti Economy

Posti lähettää matkapuhelimeen tekstiviestinä saapumisilmoituksen paketista, joka on noudettavissa postitoimipaikasta. Matkapuhelinnumero on erittäin tärkeä Economy-toimitustavassa.

h3.Posti Express Flex

Posti soittaa ennen toimitusta tilauksessa annettuun puhelinnumeroon ja sopii toimitusajankohdasta. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta puhelimitse, lähetetään tilauksessa annettuun osoitteeseen ilmoitus, jossa vastaanottajaa pyydetään ottamaan yhteyttä postiin ja sopimaan tomitusajankohdasta.

SmartShip

Posti lähettää matkapuhelimeesi saapumisilmoituksen ja lokerokoodin tekstiviestillä. Paketti on noudettavissa valitusta SmartShip -pakettiautomaatista. Mikäli paketti on liian suuri toimitettavaksi SmartShip-automaattiin tai pakettiautomaatti on täynnä, pakettisi voidaan ohjata automaattia lähinnä olevaan postipisteeseen. Posti lähettää tällaisessa tapauksessa sms-viestin asiasta. Matkapuhelinnumerosi on erittäin tärkeä SmartShip -toimituksessa.

SmartShip-paketin noutaminen tapahtuu seuraavasti:

1. Saat tekstiviestillä lokeron avauskoodin
Kun pakettisi saapuu valitsemaasi pakettiautomaattiin, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Älä hävitä viestiä, tarvitset sitä pakettia noutaessasi. Pakettia säilytetään automaatissa 7 vrk sen saapumisesta.

2. Valitse automaatilta “Nouda paketti”
Näppäile automaattiin tekstiviestillä saamasi koodi. Automaatti ilmoittaa lokeron sijainnin, missä lähetys on. Paina “Avaa lokero” -näppäintä ja lokero avautuu.

3. Lokero avautuu. Ota lähetyksesi lokerosta ja sulje ovi huolellisesti.
Voit tarvittaessa palauttaa verkkokaupan ostoksesi 14 päivän sisällä samalla lokerokoodilla kuin noudit lähetyksen.

Nouto varastoltamme:

Erikseen sovittaessa on myös mahdollisuus noutoon varastoltamme Espoosta (Lautamiehentie 1) arkisin klo 9-16 välisenä aikana. Jos haluat noutaa, lähetä yhteydenottokaavakkeella tieto sinulle sopivasta ajankohdasta, niin tavarat ovat valmiina odottamassa. Noudettaessa ei tule toimituskuluja.

Toimituskulut

Tuotetilauksiin lisätään toimituskulut pakkauksen koon mukaan. Kustannus selviää tuotteen tilauksen teon yhteydessä. Hinta on DB Schenkerin noutopistepaketeille alkaen 8,90 € ja postipaketeille alkaen 8,50 € ja kirjeille 4,20 €.

TIETOSUOJA

Asiakkuus
Asiakkuus syntyy kun asiakas tekee tuotetilauksen. Tilaus edellyttää seuraavia henkilötietoja: Asiakkaan oma nimi, lähiosoite, postinumero, postitoimipaikka, sähköpostiosoite sekä puhelinnumero (vapaaehtoinen).

Henkilötietojen käsittely
Sisustus1.fi:n asiakasrekisteri on luottamuksellinen; rekisteritietoja ei luovuteta eteenpäin muille osapuolille. Sisustus1.fi lähettää mahdollisia sähköposti- tai tekstiviestejä ainoastaan sellaisille asiakkaille, jotka ovat itse antaneet lähettämiseen luvan. Asiakkaan pankki- tai luottokorttien tiedot eivät ole Sisustus1.fi:n henkilökunnan nähtävissä. Kaikki tiedonsiirto sekä maksut tapahtuvat aina suojatun yhteyden kautta.

Evästeet (cookies)
Sisustus1.fi:n verkkokaupan internetsivuilla käytetään evästeitä (cookies). Sivujen toiminnan kannalta on välttämätöntä, että internetselain sallii evästeet. Evästeiden avulla kerätään teknisiä tietoja ja tietoa sivujen käytöstä. Tietojen avulla kehitetään myös sivustoa vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeita.

REKISTERISELOSTE
Rekisterinpitäjä
Sensiprima OY, Lautamiehentie 1
02770 Espoo, Suomi
puh. 010 321 4000
e-mail: info@sisustus1.fi
Yritystunnus: 2858200-6

Rekisterin nimi:
Sisustus1.fi:n asiakasrekisteri

Rekisterin käyttötarkoitus
Rekisteri on tarkoitettu Sisustus1.fi ja asiakkaiden väliseen asiakassuhteen hoitoon. Rekisteriä ei käytetä ilman asiakkaan suostumusta Sisustus1.fi:n suoramarkkinointiin. Rekisteritietojasi voidaan luovuttaa yritysasiakkaita koskevissa palvelu- tai markkinointitarkoituksissa maahantuojana ja tukkuna toimivan Sisaryhtiö Import Numero 1 Oy:n käyttöön.

Rekisterin sisältämät tiedot
  • Käyttäjän henkilökohtaiset tiedot (etunimi, sukunimi)
  • Käyttäjän yhteystiedot (kotiosoite, puhelinnumero, sähköposti)
  • Uutiskirjeen tilauksen hyväksyminen
  • Tilaustiedot
  • Tilatut tuotteet
  • Tilauksen päivämäärä
  • Tilauksen maksutapa
  • Viitenumero
  • Tilaushistoria
  • Internet-palvelimen tekniset tiedot (sisältävät käyttäjän IP-osoitteen ja tietoja käyttäjän selaimesta)

Tietojen luovutus ja salassapito
Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille osapuolille eikä EU:n ulkopuolelle. Tiedot on tallennettu Sensipriman omaan palvelinjärjestelmään ja niihin on pääsy ainoastaan Sensipriman henkilökunnalla ja valtuutetuilla järjestelmän ylläpitäjillä. Lisätietoja asiakasrekisteristämme saat yllä olevasta osoitteestamme.

Säilytämme henkilötietojasi vain niin kauan, kun on tarpeellista niiden käyttötarkoitukselle tai kuin sopimus tai laki sitä vaatii.
Pyrimme päivittämään tietoja sekä poistamaan tarpeettomia tietoja säännöllisesti. Poistamme lähtökohtaisesti yli kaksi vuotta käyttämättömänä olleet tiedot, edellyttäen ettei tietojen säilyttämiselle ole muuta, esimerkiksi palveluidemme turvallisuuden varmistamiseen liittyvää, tai lakisääteistä perustetta.

Huomaathan, että esimerkiksi kirjanpitolaki velvoittaa säilyttämään kirjanpitoaineistoa vähintään kuuden (6) vuoden ajan tilikauden päättymisestä lukien.
Asiakkaalla on oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle, mikäli kokee kohdanneensa vääryyttä tässä asiassa.
Asiakkaalla on milloin tahansa oikeus peruuttaa suostumus, jos on aiemmin sellaisen myöntänyt. Se tulee tehdä kirjallisesti yhteydenottolinkin kautta rekisterin pitäjälle.

Tietojasi säilytetään palveluntarjoajiemme palvelimilla, jotka on suojattu alan yleisten käytäntöjen mukaisesti. Huolehdimme siitä, että käsittely täyttää sovellettavan lainsäädännön vaatimukset ja suojatoimet, joilla pyritään estämään henkilötietojen vahingossa tapahtuva tai lainvastainen tuhominen, hävittäminen, muuttaminen, luvaton luovuttaminen taikka luvaton pääsy tietoihin.

Keräämämme ja käsittelemämme henkilötiedot pidetään luottamuksellisina ja pääsy niihin on rajattu vain työssään tietoja tarvitseville henkilöille. Sitoudumme myös olemaan luovuttamatta ja paljastamatta henkilötietoja muille kuin sellaisille työntekijöille tai muille henkilöille (ml. mahdolliset alihankkijat), joiden on tarpeen tuntea kyseinen tieto sovittua tarkoitusta varten ja jotka ovat palvelu- tai muiden sopimustensa perusteella taikka lakisääteisesti velvollisia pitämään tiedon luottamuksellisena. Pääsy henkilötietoihisi on suojattu käyttäjäkohtaisin tunnuksin, salasanoin ja käyttöoikeuksin.
Emme suorita rekistöröityjen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin perustuvaa profilointia tai automaattiseen päätöksentekoon johtavaa tietojen käsittelyä.